
Időpont: 2010. november 25-26.
Helyszín: Bp. VI. Vörösmarty utca 47/a
A plenáris előadásokban többek között a szervezet pozicionálásáról, a társadalmi ügyek „eladásáról”, az üzenetek megfogalmazásáról, a gerilla-marketingről, az „e-pr”-ről, a social marketingről, a social médiáról, és a TCR törvényről is szó lesz.
A szekciók az adománygyűjtési-marketing tárházába, a márkaépítésbe, a médiatervezésbe vezetnek be. A mini-tréningek a hírnévteremtéshez, és a hiteles, személyes kommunikációhoz adnak támpontokat.
Szakmai védnökök: Magyar Marketing Szövetség és a Magyar Újságírók Országos Szövetsége
Támogató: Human Dialog
Jelentkezni a www.civilkomp.hu weblapon letölthető jelentkezési lapon, az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre történő visszaküldéssel lehet.
Forrás: Mobilitás - Ifjúsági Portál
- Részletek
- Szülőkategória: Közművelődési szakmai információk
- Kategória: Közművelődési szakmai rendezvények
- Megjelent: 2010. november 10
- Módosítás: 2010. november 10
- Találatok: 2351